Vi ste magnet za bogatstvo i prosperitet


Sve je misao, a misao se može promijeniti. Možemo promijeniti sva stajališta koja nas ograničavaju i sputavaju kako bismo dostigli svoj maksimum. Važno je samo pokazati volju i spremnost za promjene


Kad sam prije godinu i pol počeo čitati knjigu Louise Hay Moć ozdravljenja je u nama, u mom životu više ništa nije bilo kao prije. Sa svakom pročitanom stranicom kao da sam se sve više približavao svojem istinskome ja, svojoj biti, kao da sam se počeo prisjećati svih stvari koje sam na svojem životnom putu zaboravio. Način na koji mi se Louise u knjizi obraćala bio je toliko snažan i sugestivan, a opet pun topline i bliskosti. Čitajući kao da sam upoznavao sebe, ali i kao da preda mnom nije bila knjiga nego osoba kojoj je toliko stalo do mene i koja me je bez ikakve kritike bodrila i podsjećala na to koliko sam ja zapravo divna osoba, koliko kvaliteta i talenata posjedujem i koliko je divno to što sam sa svim znanjem, odgojem i razumijevanjem baš u ovoj točki u kojoj se upravo nalazim. Svatko od nas zapravo već ima sve što mu je potrebno da bi bio sretan, naš jedini zadatak je to osvijestiti.

Svatko je vladar svojeg života
Činjenica da sam apsolutni vladar u svojem životu, da jedino ja imam moć i snagu stvarati u svojem iskustvu, da sam toliko jedinstven i poseban da na svijetu ne postoji nitko tko je apsolutno isti kao ja, i da u toj mojoj jedinstvenosti ustvari leži ključ koji me može odvesti do onog mjesta u meni iz kojeg mogu stvarati i biti, imati i raditi sve što poželim – nešto je što je u meni upalilo lampicu za koju nisam vjerovao da postoji. Kao da je moj život odjednom bio potpuno drukčije osvijetljen. Počeo sam shvaćati zbog čega se nalazim baš tu gdje se nalazim, počeo sam uviđati koji su me to događaji i uvjerenja formirali u osobu kakva sam upravo u tom trenutku, i u isto vrijeme dobio sam toliko smjernica koje su me vodile do mjesta na kojem sam oduvijek želio biti, a za koje sam smatrao ili da nemam dovoljno znanja i vještine ili da jednostavno nisam dovoljno dobar i da ih ne zaslužujem.

Prihvaćanje kao put prema ljubavi
Mnoge stvari su nam jasne i vrlo dobro znamo kako bi trebalo reagirati, ali to ipak ne činimo. Uvijek nam je lakše sa sebe skinuti odgovornost i reći da zbog nekoga ili nečega nismo uspjeli u nekoj stvari. Ne prihvaćajući odgovornost, uskraćujemo si svoju snagu predajemo je drugima, a svojoj podsvijesti sugeriramo kako su drugi odgovorni za naš život, kako drugi ljudi ili vanjske okolnosti određuju naš život, uspjehe, neuspjehe... Ako bismo to promatrali na taj način, ako bismo u to istinski vjerovali, onda bi to i bila naša istina. Ali, ako bismo prihvatili odgovornost, ako bismo stali iza svojih postupaka, ako bismo bili pošteni prema sebi i dopustili da nekim stvarima kažemo ne, ako bismo vodili računa o tome kako se osjećamo (jer unutarnji osjećaj je najbolji i nepogrešivi putokaz koji nam govori treba li nešto biti dio našeg iskustva ili ne), onda bismo otvorili čudesna vrata osobnog uspjeha.