Skoro više od četvrtine njemačkih potrošača daje prednost prirodnoj kozmetici.
Potrošači u odluci da kupe određeni proizvod,često imaju slijepo povjerenje u razmetljive reklamne kampanje koje nas često uvjeravaju u određenu kvalitetu proizvoda, koju je uistinu jako teško provjeriti.

Što zapravo znači oznaka prirodna kozmetika?
Već godinama udruženja kupaca traže da se zakonom prema njihovim očekivanjima strogo odrede oznake „bio“ i „prirodno“. Iskustvo nam govori da su takvi zakoni uvijek neki kompromis između korisnika i gospodarskih interesa industrije,no proizvođači kozmetike sasvim očito pripadaju jakom lobiju.tako žene i dalje mogu na lice stavljati „masku od meda“ pa čak i ako ona sadrži samo 1% meda. Čini se da je ovdje dovođenje potrošača preblag izraz –ovdje je primjerenije govoriti o čistoj prevari.
U Švicarskoj se primjerice može koristiti oznaka prirodna kozmetika samo ako proizvod sadrži više od 90% dokazano prirodnih tvari. Na proizvodima koji sadrže polovicu prirodnih osnovnih sastojaka može pisati :“na osnovu prirodnih tvari“.