Osteoporoza


Uz sok od kelja riješila se osteoporoze


"Kad sam prešla na sirove organski uzgojene namirnice, već nakon kratkog vremena osjetila sam da nisam više umorna, postala sam izdržljivija i imam više snage, izgledam i osjećam se mlađe, koncentracija mi je bolja i imunitet snažniji.
Pražnjenje crijeva nikad mi nije bilo redovitije i lagodnije, a poznato je da je dobra probava temelj zdravlja. Uz to sam izgubila naslage sala i tijelo mi je postalo vitkije, a nemam ni potrebu za prejedanjem navečer jer nisam gladna.
Sve moje alergije su nestale, a pretrage su pokazale da mi je krvna slika savršena. I najvažnije od svega, nemam više osteoporozu, što je potvrđeno rentgenskim snimkama", kaže o promjenama koje je doživjela uz sirovu hranu.
Svojim najjačim oružjem za pobjedu nad osteoporozom smatra sirovi kelj, za koji kaže da sadrži najveću količinu najkvalitetnijeg kalcija koji se lako ugrađuje u naše kosti, za razliku od kalcija u tabletama, koji umjesto da ojača kosti, navodno dovodi do stvaranja bubrežnih kamenaca.